Case: Gulvkompagniet.dk

Om Gulvkompagniet.dk

Gulvkompagniet er din kvalitetsbevidste leverandør af gulvbehandling og gulvbelægning med et bredt udvalg af gulvmaterialer, såsom linoleum, vinyl, diverse typer træ, laminat, kork, gummi, klinker og fliser, samt tæpper og måtter.

Gulvkompagniet er en højt specialiseret virksomhed, der bl.a. har vådrumscertifikat, og vi har årelang erfaring med alle slags gulvbelægning.

6Wq18Xh

Før SEO optimeringen

Gulvkompagniet kom til os med absolut ingen organisk trafik, og ønskede en mere stabil kilde af kundehenvendelser. De brugte mange penge på Adwordskampagner som gav dem nogle kunder, men tog en stor bid af overskudet.

De ønskede flere kunder for gulvaslibning, så dette søgeordet var vores hovedfokus samt flere relaterede søgninger. “Gulvafslibning” har ca. 4500 månedlige søgninger og blev vurderet til at være et mellemsvært søgeord at arbejde med.

Gulvkompagniet.dk havde disse placeringer inden opstart ved søgning i Google.dk

  • Gulvafslibning [Ikke i Top 500]

Langt fra toppen, men vi var sikre på at opnå fantastiske resultater.

Under SEO optimeringen

Gulvkompagniet var bygget op på et forældet CMS system med mange fejl. Vi rettede og optimeret deres kodestruktur.

Vi optimerede alle deres tekster og billeder, samt fjernede døde links på deres hjemmeside. Vi fik opsat SSL certifikat på hjemmesiden for større sikkerhed, som også følger Googles retningslinjer om et sikkert internet.

Vi lagde dagligt nye professionelle skrevet artikler ud på stærke danske domæner, for at styrke deres autoritet i søgemaskinerne.

Vi fulgte alle hjemmesidens bevægelser tæt med diverse værktøjer som Google Analytics, Google Webmaster Tool, Accuranker, Majestic og manuelle inspektioner for at sikre at vores arbejde gav de resultater som Gulvkompagniet ønskede.

Efter SEO optimeringen

Vi var målrettet og havde stor fokus på “Gulvafslibning” som resultateret i en #2 i Google.dk allerede inden for 3 måneder.

Disse resultater har givet Gulvkompagniet omkring 1200 målrettede besøgende om måneden, med daglige henvendelser. Gulvkompagniet bruger nu under halvdelen af deres tidligere Adwords budget, men med langt større trafik.

Uf40ZxW